Інформація
Пошук

Інформація про доставку

Добрий день.

Якщо Ви читаєте цю сторінку, значить хочете отримати відповіді на питання по доставці замовлень від нашого онлайн магазину.


Як я можу отримати замовлення?

  1. Своє замовлення Ви можете забрати зі складу за адресою Київ, Западинська 5 після узгодження з менеджером.
  2. Отримати замовлення на відділенні Нова пошта. Також, можливо отримати замовлення на відділенні Justin або Укрпошта, але про це ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно вказати в коментарях до замовлення.
  3. Доставка замовлення додому або на будь-яку зручну адресу кур'єром Нової пошти. Вартість доставки по тарифам Нової Пошти.

Як зробити замовлення?

Замовлення оформити можна наступним зручним для Вас способом:

  1. Оформити замовлення на сайті. Після того, як Ви оформили замовлення, чекайте зв'язку від менеджера магазину. Замовлення буде оброблений в робочий час і в порядку черги, не переживайте, нікуди він не загубиться і ми його опрацюємо максимально оперативно!
  2. Надіслати замовлення і дані для відправки через Вайбер, Телеграм або Ватсапп на наш робочий номер телефону 0938648000. Ми його обов'язково опрацюємо максимально оперативно в робочий час!
  3. Просто зателефонувати нам в магазин по телефону 0938648000 і менеджер оформить замовлення в телефонному режимі.

Як оплатити замовлення?

  1. Післяплата (оплата при отриманні). Врахуйте, що післяплата у перевізників - це додаткова послуга і доплачується окремо до самої ціною за доставку в відділенні.
  2. Передоплата на наші платіжні реквізити, які менеджер надішле Вам по СМС, в Вайбер або Телеграм. В такому випадку на пошті Ви платите тільки за саму доставку. Після оплати обов'язково відпишіться нам, щоб ми відразу перевірили оплату і оперативно підготували посилку для відправки.

Як швидко виїжджає замовлення?

  1. Якщо Ви замовили оплату післяплатою, замовлення оперативно упаковується і виїжджає в день оформлення до 18:00 в робочі дні. Це означає, що на наступний день Ви його швидше за все отримаєте!
  2. Ви оплатили замовлення по передоплаті і повідомили нас про оплату. Ми перевіряємо оплату. Якщо сума надходить до 18:00 Ваше замовлення виїжджає в цей же день. Це означає, що на наступний день Ви його швидше за все отримаєте!

Зверніть увагу, в рідкісних випадках замовлення можуть виїжджати на наступний робочий день з-за високої завантаженості по відправленнях. Не переживайте, ми робимо все можливе, щоб Ви отримали замовлення максимально швидко!

Замовлення, зроблені у вихідні, будуть оброблені з понеділка. Перевізники можуть доставити Вашу посилку і в вихідні дні, але можуть виникнути затримки в свята. У деяких віддалених областях може знадобитися більше часу для доставки.

Як я можу відстежити своє замовлення? Коли моя посилка прибуде?

Після відправки замовлення ми відправимо Вам трек-номер для відстеження посилки на сайті перевізника.

Зазвичай транспортні компанії повідомляють Вас про те, що посилка прибула. Однак ми рекомендуємо самостійно простежувати посилки по трек-номерами, які ми завчасно Вам відправляємо. Тому що перевізники іноді не повідомляють, на жаль.

ВАЖЛИВО

Якщо замовили доставку Новою поштою, у Вас є 5 робочих днів на те, щоб забрати свою посилку з відділення. Якщо протягом цього періоду посилка не забрана, вона автоматично повертається нам назад.

Якщо Ви замовили посилку післяплатою та не прийшли за нею, Ви повинні розуміти, що ми будемо зобов'язані сплатити Новоій Пошті витрати за дорогу посилки туди і назад зі своєї кишені. В такому випадку Ви потрапляєте в чорний список нашого магазину. Тільки після відшкодування наших витрат Ви знову зможете робити замовлення, однак вони будуть виїжджати Вам виключно після передоплати.

У разі, якщо розумієте, що з особистих причин у Вас немає змоги забрати замовлення протягом 5-ти днів, будь ласка, завчасно повідомте нас, ми продовжимо зберігання посилки на пошті додатково до 3-ох днів.