Інформація
Пошук

Powerful Progress Польща? Красива легенда (Продовження)

  • 19 April 2020 16:01:00
  • Reviews: 8
  • Views: 3001
  • 4

Раді вітати всіх читачів нашого блогу. В даному матеріалі буде продовження по темі про Легенду Паверфулл Прогрес виробництва в Польщі на молочному заводі Мілкіленд. Для тих, хто не в курсі, ось посилання на нашу першу статтю про цей «Польський якісний продукт», радимо обов'язково прочитати перед цим матеріалом.

Отже, після випуску першого матеріалу, комерційний директор Їжак Роман, один з витівників Powerful Progress проявив бажання дати відповідь на сторінці в соцмережах - обов'язково подивіться, відео нижче:


Це дійсно сміливий крок директора будь-якої компанії і за це йому велика повага (було сказано серйозно). Однак, цей вчинок затягнув Powerful Progress в яму по самі вуха, краще б взагалі нічого не відповідав і пустив на самоплив, з часом забулося б :))


Дійсно, його доводи на нашу першу статтю, ніби-як, переконливі для звичайного перехожого з вулиці, який «не в темі» абсолютно. Але не для нас, тому що це наша область компетенції. А ЛАПША, яку Паверфул Прогрес вішає з 2013 року і брехня в відеовідповіді для нас не аргумент. Наперед скажу, це не «чорний піар від конкурента», як Їжак Роман висловився в відео. Ми абсолютно не вважаємо Вас конкурентами, а ставимо в один ряд з аферистами, про яких пишемо огляди з достовірною інформацією, якою не володіють звичайні люди. Якщо Ви хочете стати нашим конкурентом, рекомендації надамо в кінці статті, здорова конкуренція повинна бути.

Давайте тепер по суті розбирати відповідь Powerful Progress про «Польський якісний продукт» в деталях і з конкретикою.

Перше: антисанітарія і повну невідповідність маркування упаковки

Були зафіксовані факти потрапляння пластикової стружки і поліетилену (про поліетилен, до речі, не сказав Роман) в відрах гейнера. Інформація 100% достовірна, відгуки від реальних людей (хоча Роман стверджує, що наш перший матеріал ніякими людьми не підтверджений). Дуже добре, що це сміття Powerful Progress замінив покупцям. Однак на скрині в першій статті ми не показали відповідь від Powerful Progress на коментарі людей (Рис. 1.)



Рис. 1. Відповіді Powerful Progress на зауваження людей, згадують партії товару


Зверніть увагу. Класно хлопці «знімають партію», що аж 2 місяці під ряд відгуки зі сміттям - березень і квітень. Дуже хороша відмазка у Powerful Progress по партії, тільки тут Ви знову сіли в калюжу, на Вашій упаковці навіть не вказана партія (Рис. 2.)))) Ви фізично не можете простежувати партійність продукції))


Рис. 2. Відсутня номер партії на упаковці, а стверджують, що партії замінюють

Роман запитує, чому ми не згадали про хороші відгуки на Розетці. Відповім - люди просто не розбираються, тому і пишеться нами матеріал подібного роду. Звичайні люди оцінюють продукт тільки на рівні: ось упаковочка, в ній порошочок, розчиняється в воді ОК, смак і запах такий-то ... Іншою інформацією вони не володіють і зазвичай не заглиблюються в деталі. На цьому Ви і граєте.


До речі, Роман, ми показали саме відгуки про сміття в продуктах з метою того, щоб акцентувати увагу звичайних людей на тому факті, що він там є і це показник того, що Ваша продукція робиться на колінці у себе в гаражі, а не в Польщі, на сертифікованому виробництві. Звичайні люди (та й Ви, напевно теж) не в курсі, що в Польщі будь-яке виробництво має бути сертифіковане за стандартом HACCP (ХАССП) - система управління безпекою харчових продуктів. Так ось цей стандарт передбачає ризики потрапляння подібного сміття в продукцію і виключає їх.

На секунду уявимо, Ваш продукт дійсно зроблений закордоном в Польщі і сюди імпортовано. На імпортний продукт повинен бути ось такий ОБОВ'ЯЗКОВИЙ документ про маркування продукції. Будь-яка людина може спостерігати приклад, коли купує закордонні продукти харчування в супермаркетах, помітите, що на них наклеєний затверджений текст українською мовою. Він береться з цього документу (Рис.3):


Рис.3. Приклад документу обов'язкового маркування імпортованого спортивного харчування, затверджується Інститутом Громадського здоров'я Морзеева.


У цьому документі вказується договір з Інститутом, Де і ким продукт виготовлений, затверджуються рекомендації щодо вживання, зберігання і тд.

Природно, його у Вас немає. Та й не потрібен він зовсім Вам, якщо замішувати і розсипати все у себе в гаражі на задньому дворі :)))


Друге: "Легенда є, розуму не треба"

Тааак .... Зі сміттям і брехнею від Їжак Романа в першому розділі цієї статті розібралися, йдемо далі. Роман стверджує, що:

... - «на жаль у нас в Україні немає умов для виробництва спортивного харчування, тому продукція робиться в Польщі НА БАЗІ МОЛОЧНОГО ЗАВОДУ»


Напевно, Роман живе на Марсі, а не в Україні, якщо не знає, що з часів, коли він прогулював уроки в школі і носив двійки в щоденнику, в Україні ще тоді успішно працював Ванситон і Екстрімал у яких дійсно є фізично свої виробництва (у Екстрімал в Києві, у Ванситон під Києвом, с. Дударків). І є багато виробників БАДів, які прекрасно можуть справлятися з завданням по виробництву спортивного харчування, мають акредитацію HACCP та ISO, знаходяться як по Києву, так і в інших містах України :)))


Знову на секунду уявимо, що легенда Паверфул Прогрес правдива. Тоді повинен бути договір оренди приміщення на території заводу між ФОП Шаламай Я.В. і заводом Мілкіденд (в разі, якщо Паверфул Прогрес володіє обладнанням яке розміщується на території Мілкіленд). Або договір про пріватлейбл між ФОП Шаламай Я.В. і заводом Мілкіденд (в разі, якщо все-таки обладнання та приміщення у володінні заводу Мілкіленд). Повинен бути якийсь договір , що передбачає відвантаження безпосередньо протеїну. Обов'язково повинні бути договори з постачальниками іншої сировини (як БЦАА, яєчний білок і тд), не тільки сироваткового білка.


Брехуни, покажіть хоч якийсь договір між Вашим ФОП Шаламай Я.В. і заводом Мілкіденд, мовчу вже про інші договори !! :)))

А навіщо воно потрібне, правда ?! Де завод Мілкіленд, а де ФОП Шаламай !! Правильно? ))) Люди ж все одно не розбираються.

І взагалі, не зрозуміло, легенда постійно змінюється, коли люди задають не зручні питання про заявлене Польське походження. На офіційному сайті Powerful Progress зазначено, що виробничі лінії їх (скріншот ми показували в першій статті), а потім легенда змінюється в соцмережах на питання людей, типу виробництво вже не їх (Рис. 4.) :))) варто вже визначитися. Маячня якась, дві лінії виробництва, типу, належить ФОП Шаламай Я.В., але поляки не дозволяють його знімати, польська диктатура :))))



Рис. 4. Ось так легенда змінюється вчасно не зручних запитань людей


Брехати не гарно, Роман))) Для довідки наш керівник у 2014 році відвідував завод Мілкіленд з діловим візитом про покупку сировини на нашу продукцію.


На скріншоті листування видно точні дати відвідування заводу, з ким була зустріч. На заводі нашого керівника пригощали сирами, провели екскурсію по заводу і навіть показували цех по сушці і упаковці білка. Після цього менеджер заводу з нашим керівником поїхали на зустріч до власників бренду Островіт для подальшого обговорення можливої ​​співпраці (вони знаходяться в тому ж населеному пункті, поруч з заводом). І знаєте що? Про Вас там ніхто не чув і ніхто не бачив :))) Але у вас же там цілі 2 виробничі лінії цілий рік з 2013 року працюють, як ви стверджуєте у себе на сайті. При чому вказуєте, що лінії Ваші, а в відео говорите, що робиться продукція на базі молочного заводу. Визначтеся вже з однією легендою, а то самі плутаєтеся)))

Третє: "Папір все стерпить"

Йдемо далі. Роман стверджує, що інвойси та інші документи, що підтверджують польське походження продукції Powerful Progress (а найбільше нас цікавлять саме митні накладні про перетин кордону спочатку банок і пакетів в Польщу, потім готової продукції в Україну) - це комерційна таємниця, яку надають тільки контролюючим органам. Це відмінна відмазка для простих людей, щоб їх не показувати :))) А по факту документів просто немає, тому що Ваша продукція робиться на колінці вдома. І після цієї статті, думаю, інтерес контролюючих органів як раз може з'явиться, тому що подібного роду документи не комерційна таємниця абсолютно))

Далі в відео Роман перераховує документи, які у них є:


- «висновок СЕС, Технічні умови, сертифікат якості на кожну партію»


Тааак))) Хлопці, ну Ви хоч думайте, що говорите. СЕС документ, штука хороша. І ми спробували знайти Ваш документ в реєстрі СЕС документів (Рис. 5.).


Рис. 5. Невдалі спроби знайти наданий від Їжак Романа документ в реєстрі СЕС документів


Дуже цікаво виходить ... картинка документу є, а в реєстрі документів на державному сайті немає))) Схоже, хтось вивчав Фотошоп в школі і ці знання нарешті стали в нагоді)) Ви ж прикриваєтеся фальсифікованим документом. Хоча, я розумію Вашу логіку, люди просто в цьому не розбираються. І показавши подібну картинку, Ви хотіли забезпечити собі залізний захист, але для нас це не аргумент)).

Приділимо ще трохи уваги цій картинці документа СЕС від Їжак Романа. У документі вказана компанії ТОВ Геліос, яка, нібито, замовила СЕС документ. І чомусь в керівництві цієї компанії немає Шаламая Ярослава Васильовича, який є керівником ФОП Шаламай Я.В. і власником бренду Паверфул Прогрес. Даний документ СЕС (якщо він реальний взагалі) належить ТОВ Геліос, а не ФОП Шаламай Я.В. І на яких підставах ФОП Шаламай Я.В. взагалі його використовує в своїх цілях, не зрозуміло.


 

Далі, Ви говорите про ТУ (Технічні Умови). Це похвально, що в 2018 році Ви їх зробили.


коли побачить, що руйнується легенда про Польщу, терміново потрібен був план "Б"

Але, шановний, Роман, ТУ - це український нормативний документ і він ні про що не говорить, тому що Ви ж все на заводі в Польщі робите! Яким боком сюди ліпіть ТУ ???))) Ви ж самі в відео сказали, що:


- «ми зробили ТУ на випадок, коли будемо робити продукцію в Україні».


Повторюю знову, цю нісенітницю можете людям на вулиці розповідати, а ми поправимо. Сертифікат якості показали на картинці. Хлопці, ну не тримайте людей за дурнів. Те, що на листочку поставили печатку ФОП Шаламай Я.В. не говорить про Польське походження продукції аж ніяк! За те ліпите сюди ТУ (хоча продукція робиться, типу, в Польщі), І знову ж таки, вказуєте номер партії на листочку, щоб було красиво, але партій на самій продукції немає, про що ми писали вище.

Четверте: "Дешева рибка, погана юшка"

Слова Романа

- «Упаковка з України, великий секрет викрили, це нонсенс. І так всі клієнти і всі магазини знають, що вона обходиться в 2 рази дешевше ».


Добре, Роман, вже не пам'ятаю скільки разів повторював, ще раз повторю. Цю нісенітницю можете розповідати людям на вулиці, а ми Вас поправимо. Отже чиста математика. Тепер беремо всі разом калькулятори і рахуємо:

  1. Плюсуємо собівартість палет банок і пакетів від виробника.
  2. Плюсуємо логістику банок і пакетів по Україні і в Польщі (важливо, для розуміння звичайним людям: пакети, а ОСОБЛИВО БАНКИ - це об'ємний вантаж і його транспортування дуже не дешеве задоволення, тобто польські банки в Польщі коштують на багато дешевше, ніж привезені з України банки. і як раз на багато вигідніше купувати упаковку і банки в Польщі, а не везти з України, щоб потім привезти в Україну !!!).
  3. Плюсуємо Затаможку упаковки і банок при перевозі в Польщу
  4. Плюсуємо розмитнення при ввезенні готової продукції в Україну
  5. І нарешті плюсуємо витрати на виробництво безпосередньо продукції спортивного харчування (важливо, для розуміння звичайним людям: зрозумійте, в Європі зарплата у людей вище (не дарма туди їздять на заробітки з України), тобто послуги з виробництва спортивного харчування Їжак Роману обійдуться в рази дорожче , ніж це коштує в Україні !!!)
Зібралася картинка в голові? Вам не здається, що ціна Легенди про польське походження трохи не клеїться з реальністю цін, за якими цей "аля Польща" продається в Україні на просторах інтернету в порівнянні з іншими продуктами? ))

Їхні товари в Україні повинні коштувати рази в 2 дорожче від заявленої на роздрібних сайтах в інтернеті))) Powerful Progress робить ставку на те, що прості люди в цьому не розбираються, але з нами так не вийде!


Далі чуємо промоушен про премію кращого спортивного харчування 2018 года! Коментувати не буду. Боги маркетингу)) Дешевий маркетинг, який ніяк не відноситься до походження і якості продукції.


Хлопці заявляють, що у них зареєстрований ФОП і Торгова марка. Урочисто їх вітаємо, але Ваш ФОП ніяк не відноситься до продукції, судячи з маркування продукції (Рис. 6.). Ви хоч розумієте свою відповідальність за порушення маркування продукції ?! Бачу, що не розумієте, а шкода ... Але нічого, контролюючі органи навчать.

 

Рис. 6. На етикетці не вказано нічого про ФОП Шаламай, а це повинно бути в обов'язковому порядку, як і інші моменти, описані в цій статті


Роман пишається, що торгова марка зареєстрована його партнером. Не бачу причин для радості, будь-яка людина може за 2000 грн зареєструвати торгову марку, хоч ТМ «Вася Пупкін», це звичайна послуга багатьох компаній в інтернеті. Про якість і тим більше про польське походження ТМ не говорить. Можете свою ТМ в рамочці дома повісити, де замішуєте спортивне харчування)) і показувати перехожим на вулиці.


Роман намагається, жестами допомагає і розповідає про технологічний процес виробництва, переживає)) Так, ми висміяли виробничі лінії, тому що, як писали вже в цій статті, визначитеся з тим, це Ваші дві виробничі лінії, як вказуєте на сайті, або потужності заводу Мілкіленд, на яких, нібито, робиться продукція. Що перше, що друге брехня))

А сам «По Фрейду» обмовився. Зацініть його слова:


- «Взагалі, виробництво - це комплекс обладнання, яке складається на початку з розфасовки продукції в змішувальні установки, фасування продукції в пакети, запаювання, датування і УПАКОВКА ТОВАРУ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ВІДПРАВЛЕННЯ КЛІЄНТАМ»


Тобто Роман впевнено говорить, що ніякого імпорту в Україну немає, продукція після запаювання упаковується для відправки клієнтам. Роман, вивчайте ХАССП, виробництво в себе включає далеко не тільки те, що Ви сказали. Так, як ви описали, роблять у себе в гаражі на задньому дворі, бачу, у Вас процес налагоджений.


П'яте: Питань більше, ніж відповідей

Далі маленький натяк, щоб подумати. Припустимо, хлопці дійсно роблять продукцію на заводі Мілкіленд (або завод робить їм продукцію) і тепер задаємо собі питання і пробуємо логічно відповісти:

1. Завод Мілкіленд робить сири, сушить сухе молоко, лактозу, сироватковий білок і інші МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ. Окей .... Так яке відношення до цієї діяльності має яєчний протеїн, глютамін, БЦАА, креатин, карнитин, аргінін, ААКГ і ще ряд інших продуктів (також, приготування сумішей з цих компонентів, капсулювання, таблетування і тд), які абсолютно ніяк не відноситься до діяльності молочного заводу !!!

2. Де договори оренди приміщення на території заводу, де робиться продукція Паферфул Прогрес (в разі, якщо Паверфул Прогрес володіє обладнанням яке розміщується на теріторіі Мілкіленд)? Або договір про пріватлейбл (в разі, якщо все-таки обладнання та приміщення у володінні заводу Мілкіленд)? Де договори на поставку сировини від інших постачальників?

3. Чому на молочному заводі, який сушить сироватковий білок і відправляє по всьому світу, використовується для приготування сумішей Паверфул Прогрес якийсь німецький протеїн (див. Фото нижче).


Просто Гігант спортивного харчування Паверфулл Прогрес використовував весь сироватковий білок заводу Мілкіленд?)))

4. Чому продукція Паферфул Прогрес не маркована по обов'язковому стандарту для імпортованої харчової продукції і не має супровідних документів про Затаможку і перетин кордону банок і пакетів в Польщу і документів про Розмитнення і перетин кордону готової продукції в Україну? Приклад маркування продукції, яке затверджується в інституті Морзеева ми показували (Рис. 3.). Цього теж немає.

5. Чому при такій божевільній видаткової частини з перевезеннями туди-сюди, податками при перевезенні в обидві сторони, дорогими робочими ресурсами в Польщі, готова продукція в Україні коштує копійки?


Виходить логічно відповісти на питання? Ото ж бо й воно :)))


Шосте: Вишенька на торті від заводу Milkiland Ostrowia

Був відправлений запит в українське представництво Мілкіленд (так, так ... воно існує, введіть в Гуглі Мілкіленд Україна). І ось що відповів Глава Ради директорів Юркевич Анатолій про Паверфул Прогрес і їх легенду. Після чого дав відповідь безпосередньо Ігор Вінявський, який є директором-прокурентом фірми «Ostrowia» і директором-прокурентом фірми «Milkiand», дивимося нижче:


Малюнок. Відповідь Юркевича Анатолія



Малюнок. Відповідь Ігоря Вінявський


Висновок: Порада для затійників Powerful Progress

Тепер, як писалося на початку статті, кілька рекомендацій для Powerful Progress. Є тільки 2 шляхи:

  1. Закінчуйте ці казки на ніч про Польщу і якость, не смішно вже. Бачу, у вас є ТУ, недавно зробили і є ФОП. Почніть робити продукцію в Україні, як годиться на замовлення у спеціалізованих компаній або організуйте своє виробництво (офіційне, а не в гаражі). Виправте цю маячню на етикетках і упаковці, опис має відповідати стандарту. Якість має бути не на словах, а на ділі.
  2. Пробувати далі просувати легенду про Польщу.


Сподіваюся, виберете перший варіант. Удачі в Ваших починаннях і успіху в роботі.




 
Leave a review  ↓
 
8 reviews
1 answers
8 ratings
88% 7 positive
35  
Usefulness of review
2 votes
100% 2 positive
2